.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرایط دریافت کارت بازرگانی آسان می‌شود
براساس این پیش‌نویس همچنین مدت زمان اعتبار کارت‌های بازرگانی از یک سال به 5سال افزایش می‌یابد.

شمال نیوز: سالن همایش اتاق بازرگانی ایران میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت بود تا پس از حدود ۶‌ماه محمدرضا نعمت‌زاده برای نخستین بار رودرروی نمایندگان بخش خصوصی بنشیند و در کنار انتقادها از عملکرد دولت گذشته از برنامه‌های خود برای رونق تولید و تجارت بگوید.

به گزارش همشهری، وزیر صنعت که در مقایسه با دیگر اعضای کابینه در نقد دولت گذشته صریح‌تر بوده با بیان اینکه در چند‌ماه اخیر نزدیک به 20 مصوبه و 96 کارگروه تشکیل شده در دولت‌های نهم و دهم را لغو کرده،‌ افزود: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون زمان زیادی را به پاکسازی قوانین و مقررات اختصاص داده‌ایم. وی با اشاره به اینکه برخلاف ادعای صورت گرفته مبنی بر ایجاد چند میلیون شغل در آن دوران، رشد صنعت منفی 12درصد و رشد اشتغال صنعتی نیز منفی 36درصد بوده است، افزود: کار ما در 4‌ماه گذشته تنها این بود که جارو برداشتیم تا کارهای گذشته را پاک کنیم.

وزیر صنعت در تشریح عملکرد خود برای رفع موانع تولید تأکید کرد: در این خصوص 60طرح را به دولت پیشنهاد دادیم که نصف آن تأیید شده و مابقی هم در دست اقدام است. نعمت‌زاده سپس با اشاره به تحرکات اخیر در سیاست خارجی، یکی از اساسی‌ترین کارهای دولت که صورت پذیرفت و باید ادامه یابد را بحث رفع تحریم‌ها دانست و گفت: فضایی ایجاد شده که می‌توان با دنیا تعامل داشت و امیدواریم در مذاکرات پیش روی دولت یازدهم درهای بهتری باز شود تا تحریم خارجی برداشته شود. وزیر صنعت البته در کنار این تحلیل‌ها، خبرهای خوبی هم برای فعالان خصوصی داشت.

نعمت‌زاده از ارائه پیش‌نویس به دولت خبر داد که براساس آن، ارائه مفاصاحساب مالیاتی، بیمه‌ای و تأمین اجتماعی از سوی فعالان اقتصادی برای دریافت کارت بازرگانی حذف می‌شود. براساس این پیش‌نویس همچنین مدت زمان اعتبار کارت‌های بازرگانی از یک سال به 5سال افزایش می‌یابد. وی همچنین از کاهش دستورالعمل‌های دریافت جواز صنعتی خبر داد و گفت: آیین‌نامه دریافت جواز تسهیل شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.329 seconds.